رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

رادیو ایران، به مناسبت هفته دولت ویژه برنامه «دولت مردم» را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است. انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو […]

رادیو ایران، به مناسبت هفته دولت ویژه برنامه «دولت مردم» را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.
از همین رو رادیو ایران، با بررسی عملکرد یکساله دولت سیزدهم و برنامه های پیش روی دولتمردان ویژه برنامه «دولت مردم» را تقدیم می کند.
حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه «دولت مردم» خبر داد: چهارشنبه دوم شهریور در اولین روز از هفته دولت با احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش ورییس سازمان مدارس و مراکزغیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است ویژه برنامه «دولت مردم» به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی از ۲ تا ۸ شهریورساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار