رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مریم خدا رحمی بازیگر سریال «تازه وارد» امشب مهمان برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مریم خدا رحمی، بانوی بازیگر کشور مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (جمعه ۴ شهریور) از عمارت عین الدوله روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود. خدارحمی سابقه بازی در […]

مریم خدا رحمی بازیگر سریال «تازه وارد» امشب مهمان برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مریم خدا رحمی، بانوی بازیگر کشور مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (جمعه ۴ شهریور) از عمارت عین الدوله روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

خدارحمی سابقه بازی در سریال‌های ماندگاری هم‌چون «ستایش ۳»، «بچه مهندس»، «پایتخت»، «آرزوهای‌ شیرین»، «خاک گرم»، «میکائیل» و … را دارد و اخیرا نیز در سریال «تازه وارد» شبکه سه سیما ایفای نقش می‌کند. وی در برنامه «شب فیروزه‌ای» در گفت‌وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری‌ خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.
هم‌چنین محمد حشمتی، خواننده این قسمت از برنامه است و به اجرای قطعاتی می‌پردازد. گروه رنگین‌کمان نیز در عمارت عین الدوله برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه خواهد داشت.
جعفر قادری معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز از دیگر میهمانان امشب مهمانی شبکه پنج سیماست.
«شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری از دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. سری جدید این برنامه با اجرای سید مرتضی حسینی روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار