رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون و عبدالحسین مختاباد خواننده امشب (چهارشنبه ۱۶ شهریور) میهمان «شب فیروزه‌ای» برنامه شبکه ۵ سیما هستند. به گزارش روابط عمومی شب فیروزه‌ای، عبدالحسین مختاباد آهنگساز، خواننده و استاد دانشگاه امشب در جنگ شبانه شبکه ۵ به اجرای قطعاتی می پردازد، حسینی در این برنامه با نگین معتضدی بازیگر هم […]

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون و عبدالحسین مختاباد خواننده امشب (چهارشنبه ۱۶ شهریور) میهمان «شب فیروزه‌ای» برنامه شبکه ۵ سیما هستند.
به گزارش روابط عمومی شب فیروزه‌ای، عبدالحسین مختاباد آهنگساز، خواننده و استاد دانشگاه امشب در جنگ شبانه شبکه ۵ به اجرای قطعاتی می پردازد، حسینی در این برنامه با نگین معتضدی بازیگر هم درباره فعالیتهای حرفه ای اش گفت و گو خواهد کرد.
معتضدی در آثار متعددی نقش‌آفرینی کرده است که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به فیلم‌ سینمایی «ساعت ۵ عصر» و سریالهای «تکیه بر باد»، «شاید برای شما اتفاق بیفتد»، «سارق روح» و … اشاره کرد. او این روزها با بازی در سریال «راز ناتمام» مهمان خانه‌های مردم است. معتضدی در گفت‌وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری‌ خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.
هم‌چنین امین امانی تهیه‌کننده و کارگردان مهمان برنامه امشب شب فیروزه ای است .
جُنگ «شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار