رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا؛

خوانشی تازه از «دوازده مرد خشمگین» روی صحنه تئاتر

نمایش «دوازده» به کارگردانی رامتین کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی نمایش، «دوازده» عنوان نمایشی است که با طراحی و کارگردانی رامتین کیان‌پور و تهیه کنندگی علی کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود و روایتگر […]

نمایش «دوازده» به کارگردانی رامتین کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی نمایش، «دوازده» عنوان نمایشی است که با طراحی و کارگردانی رامتین کیان‌پور و تهیه کنندگی علی کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود و روایتگر داستان یک قتل و قضاوتی است که پس از آن ذهن گروهی از افراد را به تسخیر خود در می‌آورد.
متن نمایش‌نامه «دوازده» برگرفته از فیلم سینمایی «دوازده مرد خشمگین» نوشته رجینالد رز محصول ۱۹۵۷ آمریکا است که در فضایی متفاوت اجرا خواهد شد.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پسری ۱۸ ساله به جرم قتل پدرش متهم می‌شود و دوازده نفر اعضای هیئت منصفه باید برای گناهکاری یا بی گناهی او تصمیم بگیرند.»


بازیگرانی که در «دوازده» نقش آفرینی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از رضا برزن، شهرزاد خانزاده، مهدى ذاکر، علیرضا رشیدى، رویا ریخته‌گرها، على رجب‌سعیدى، پرهام صداقت، پرستو علیزاده، مازیار فرجى، رامتین کیان پور، محمدرضا هاشم‌پور، سعید یارى، شیرین یگانه مرادى و با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا.
سایرعوامل این نمایش عبارتند از، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کیمیا شاهرخی، مشاور کارگردان: پونه پارسایی، مدیر تولید: کیمیا شاهرخى و رامتین کیان پور، مجرى طرح: شاهین صادقیان، طراح گریم: بهنام معیریان، مجریان گریم: صنم براتى و مهسا سرفراز، دستیار گریم: بهاره امیدوار، طراح صحنه و ساخت دکور: علی صادقی، دستیاران صحنه: علی جوادی، على کلاته، عرفان رجب زاده و سعید یارى، طراح نور: علی کلاته، طراح لباس: زهره کاظمی، مجری و دستیار لباس: نگار راجیان و با همکارى آتنا موسوى، دوخت لباس: مهرناز محمدی، آهنگساز: داوود قاسم لو و طراح گرافیک: بهزاد نوحسینى.
نمایش «دوازده» از یکشنبه ۲۰ شهریور تا شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نمایشى سیمرغ (دُرنیکا) سالن ۱ اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان به تماشای این اجرای ۷۰ دقیقه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com برای تهیه بلیت این نمایش اقدام کنند.
هزینه بلیت نمایش «دوازده» برای هر نفر ۹۰ هزار تومان اس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار