رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
رادیو نمایش

این هفته دو سریال جدید «بریم فیلم ببینیم» و «تعدیل نیرو» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مجموعه نمایشی «بریم فیلم ببینیم» درباره جادوی سینماست، جادویی بدیع و بی مانند که زرق و برق آن ، حقیقت زندگی پر رنج دست اندرکارانش را […]

این هفته دو سریال جدید «بریم فیلم ببینیم» و «تعدیل نیرو» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مجموعه نمایشی «بریم فیلم ببینیم» درباره جادوی سینماست، جادویی بدیع و بی مانند که زرق و برق آن ، حقیقت زندگی پر رنج دست اندرکارانش را پنهان می کند.
این مجموعه رادیویی به نویسندگی سید محسن موسوی مبارکه،سردبیری شهلا دباغی،کارگردانی مهدی نمینی مقدم،تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی محمد آقا محمدی،سیما خوش چشم،احمد هاشمی، سینا نیکوکار،امیر زنده دلان،هرمز سیرتی،بهناز بستان دوست،مرضیه صدرایی،سعیده فرضی و محمدرضاعلی از نوزدهم شهریور، سی دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ همان روز تکرار آن است.
همچنین مجموعه نمایشی «تعدیل نیرو» از نوزدهم شهریور ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۳:۳۰ بامداد تکرار آن است. موضوع این نمایش حذف رقبای شغلی است و رضا عمرانی کارگردان،حسین یعقوبی نویسنده،مهدیه تقی زاده تهیه کننده،نرگس موسی پور افکتور،محمدرضا محتشمی صدابردار و محمد آقا محمدی،حمید یزدانی،امیر فرحان نیا،فریبا طاهری،شیوا رفیعیان،بهناز بستان دوست،احمد لشینی،محسن بهرامی،مهرداد مهماندوست،شهریار حمزیان،محمد رضا علی و سعید سلطانی بازیگران آن هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار