رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

سومین قسمت برنامه «پایش»، امشب سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه با بررسی موضوع سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه با حضور بابک نگاهداری و مجتبی رضاخواه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در بخش اصلی برنامه امشب «پایش» با حضور بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های […]

سومین قسمت برنامه «پایش»، امشب سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه با بررسی موضوع سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه با حضور بابک نگاهداری و مجتبی رضاخواه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در بخش اصلی برنامه امشب «پایش» با حضور بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و مجتبی رضاخواه عضوکمیسیون برنامه و بودجه، سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه بررسی خواهد شد.

این برنامه مانند دو قسمت قبل به غیر از بررسی اخبار اقتصادی هفته، به بحث و گفت‌وگو راجع به چشم‌انداز طرح نهضت ملی مسکن و همین‌طور بحث اصلاح الگوی مصرف با حضور کارشناسان نیز می‌پردازد.

همچنین در بخش کارآفرین نمونه، علیرضا احمدی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولید سیمان استخوان و مواد انعقاد خون معرفی خواهد شد. علیرضا احمدی با حضور در برنامه «پایش» به‌صورت زنده درباره شرکت و دستاوردهای آن صحبت خواهد کرد. شرکت او در حال حاضر محصولاتی مانند سیمان استخوان را تولید می‌کند که اکثرا وارداتی و مورد نیاز بیماران هستند.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هر هفته حوالی ساعت ۲۳ به‌صورت زنده پخش می‌شود؛ بازپخش این برنامه چهارشنبه حوالی ساعت ۱۶ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار