رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «مامان نزیهه» به تهیه کنندگی وحید چاووش و کارگردانی امین قدمی که به واگویه رنج‌های زنی عراقی در دوران حکومت صدام و تصویر شور و شعور شیعیان عراقی در ایام عزاداری سالار شهیدان(ع) می پردازد، چهارشنبه ۲۳ شهریور ساعت ۷:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از […]

مستند «مامان نزیهه» به تهیه کنندگی وحید چاووش و کارگردانی امین قدمی که به واگویه رنج‌های زنی عراقی در دوران حکومت صدام و تصویر شور و شعور شیعیان عراقی در ایام عزاداری سالار شهیدان(ع) می پردازد، چهارشنبه ۲۳ شهریور ساعت ۷:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این مستند روایتگر داستان زنی عراقی است که در زمان صدام فشارهای روحی و روانی بسیاری را متحمل شده است و در این مستند به روایت خاطرات و شرح درد و رنجی که صدام به او و مردم این سرزمین وارد کرده، می‌پردازد.
در انتهای این مستند، نگاهی به اربعین در عراق و آیین‌هایی که نسل به نسل در بین مردم این سرزمین رایج بوده و به واسطه حکومت جاعل صدام برای مدت زمانی متوقف شده، پرداخته می شود. در بخشی از این مستند خواهیم دید: ماما نَزیهه دیگی بار گذاشته و خانواده‌ای که به واسطه صدام پراکنده شده بودند را دور هم جمع کرده و همه در کنار یکدیگر مشغول خدمت به امام حسین(ع) و شیفتگان حسینی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار