رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«درس پیانو» شاهکار آگوست ویلسون برنده جایزه پولیتزر با بازی ستارگان هالیوود در رویداد فصل به روی صحنه برادوی باز می‌گردد. درس پیانو منتشر شده در سال ۱۹۸۷ که درباره آمریکایی‌های آفریقایی تبار است، نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در برادوی به روی صحنه رفت. نمایش جدید درس پیانو با بازی ساموئل ال جکسون، جان […]

«درس پیانو» شاهکار آگوست ویلسون برنده جایزه پولیتزر با بازی ستارگان هالیوود در رویداد فصل به روی صحنه برادوی باز می‌گردد.

درس پیانو منتشر شده در سال ۱۹۸۷ که درباره آمریکایی‌های آفریقایی تبار است، نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در برادوی به روی صحنه رفت.

نمایش جدید درس پیانو با بازی ساموئل ال جکسون، جان دیوید واشنگتن و دانیل بروکس به کارگردانی لاتانیا ریچاردسون جکسون در مرحله پیش نمایش است.

داستان جدال برادر و خواهری به نام‌های ویلی و برنیس بر سر فروش یا نگه داشتن پیانوی خانوادگی خانوادگی؛ از یک طرف، برادر قصد دارد با فروش پیانو ثروت خانواده را بسازد. از سوی دیگر، خواهر تمام تلاش خود را می‌کند تا آن را حفظ کند. فقط عمویشان در این بین‌ایستاده است که حتی قادر به مهار ارواح درگذشتگان هم نیست.

در این اثر که در زمان حاضر در تئاتر بریمور شهر نیویورک در حال پیش نمایش است، جان دیوید واشینگتن در نقش پسر و دانیل بروکس در نقش برنیس ظاهر می‌شوند.

نمایش جدید درس پیانو به روح زمان حال می‌رسد و حقایق شگفت‌انگیزی را در مورد نحوه درک ما از گذشته و اینکه چه کسی می‌تواند میراث ما را تعریف کند، آشکار می‌سازد.

ساموئل ال جکسون در این نمایش که توسط همسرش لاتانیا ریچاردسون جکسون کارگردانی می‌شود، ایفای نقش می‌کند. او همچنین به همراه جان دیوید واشنگتن و دانیل بروکس در فیلم «درس پیانو» که اقتباسی سینمایی از همین نمایشنامه است بازی می‌کنند. این فیلم ۱۳ اکتبر اکران می‌شود.

دنزل واشینگتن پدر دیوید تهیه‌کننده این پروژه سینمایی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار