رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه «ده بیست و دو» درباره بخش‌های مختلف این برنامه که با حال و هوای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از رادیو صبا پخش می شود، توضیح داد. آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه های رادیویی درباره مسابقه «ده بیست و دو» که از ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ پخش خود را بر […]

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه «ده بیست و دو» درباره بخش‌های مختلف این برنامه که با حال و هوای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از رادیو صبا پخش می شود، توضیح داد.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه های رادیویی درباره مسابقه «ده بیست و دو» که از ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ پخش خود را بر امواج رادیو صبا آغاز کرده است، عنوان کرد: موضوع اصلی برنامه «ده بیست و دو» جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است و مسابقه ای را در آن طراحی کردیم که شامل بخش های مختلف است. در این برنامه از شنوندگانمان می خواهیم با ۲۲ کلمه، جمله ای طنز با موضوع جام جهانی برایمان ارسال کنند، حتی سامانه جداگانه ۳۰۰۰۰۱۰۲۲ را برای آن ها در نظر گرفته‌ایم.

او ادامه داد: این مسابقه مانند فوتبال به دو نیمه تقسیم می شود، در نیمه اول سوالات فوتبالی به صورت پیامکی با حال و هوای طنز توسط مخاطبان پاسخ داده می شود. همچنین در این مسابقه وقت استراحت نیز داریم که در آن بخشی با عنوان شوخی با خبرهای فوتبال، جام جهانی و حاشیه آن ها را برای همراهان در نظر گرفته ایم. در نیمه دوم مسابقه «ده بیست و دو» از بین افرادی که جملات طنز خود را برایمان ارسال کردند، ۲ یا ۳ نفر را انتخاب می کنیم، آن ها روی خط می آیند و متناسب با جملاتشان که از قبل با ما به اشتراک گذاشته بودند، توسط دستگاه VAR تشخیص داده می شود که در کدام بخش، مسابقه دهند.

شاهرخ مهر درباره ادامه روند برنامه گفت: بازیگری داریم که نقش مسئول پیامک های طنز را دارد و به شرکت کنندگان امتیاز می دهد. مسابقات برنامه «ده بیست و دو» شامل ۲۲ سوال درباره جام جهانی و فوتبال است. «من گزارشگرم» نیز بخشی است که مسابقه دهندگان موقعیتی طنز در بازی فوتبال را به مدت دو دقیقه برایمان گزارش می کنند. همچنین «حدس بزن» هم آیتمی است که اطلاعاتی را درباره شخص فوتبالی مورد نظر به شنونده می دهد و او باید درست حدس بزند که آن فرد کیست.

او افزود: «یک سوال با ۲۲ پاسخ» نیز بخش دیگری از مسابقه «ده بیست و دو» است. در ادامه برنامه، «وقت اضافه» داریم که در آن، مسائل روز تیم ملی در جام جهانی را زیر ذره بین می بریم. ما در مسیر آغاز تا پایان برنامه، جملات طنز مخاطبان را که پایه اصلی برنامه هم هستند، می خوانیم. در نهایت به شرکت کنندگان امتیاز داده می شود و بین افرادی که امتیاز بالاتری دارند مسابقه دیگری برگزار می شود. بعد از اینکه جام جهانی تمام شد تعداد ۱۰۲۲ از این جملات طنز در کتابی گردآوری و چاپ می شود، همچنین جشنی برگزار می کنیم و از شرکت کنندگان قدردانی می شود.

این تهیه کننده درباره ویژگی مسابقه رادیویی «ده بیست و دو» اظهار کرد: این برنامه ورزشی است و طبیعتا ریتم بالایی دارد اما ویژگی اصلی آن تعاملی است که مدام با مخاطب داریم. در برنامه های دیگر دو نفر را برای مسابقه به صورت رندوم انتخاب می کنیم اما در این برنامه شرکت کنندگان خود به خود با جملات طنزشان وارد مسابقه می شوند.
شاهرخ مهر درباره دغدغه اش در طول تولید این مسابقه تصریح کرد: دغدغه ما این بود که خبرها به روز باشند و مردم بتوانند با برنامه ارتباط بگیرند. همچنین سعی کردم خودم را در مباحث جام جهانی به روز کنم. من و همکارانم در معاونت صدا تلاش می کنیم که شنونده با ما همراه باشد به همین دلیل تمامی نیازها و سلایق آن ها را برای برنامه سازی در نظر می گیریم تا بتوانیم بهترین ها را برای مخاطب ارائه کنیم.
او در پایان درباره دیگر برنامه اش در رادیو صبا گفت: «شب صبایی» دیگر برنامه ای است که تهیه کنندگی آن را برعهده دارم، در این برنامه که به عنوان آخرین برنامه زنده در جدول پخش روزانه رادیو صبا قرار دارد، به تحلیل و بررسی عملکرد شبکه و اخبار آن روز می پردازیم، همچنین با طرح سوال از مخاطبان می خواهیم نظراتشان را درباره برنامه های آن روز رادیو صبا برایمان ارسال کنند. این برنامه ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۵ دقیقه از رادیو صبا پخش می شود.
مسابقه «ده بیست و دو» هر شب ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، اجرای مهدی پر و حمید پارسا از رادیو صبا پخش می شود.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار