رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

برنامه «راهی به آبادی» شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود. به نقل از شبکه رادیویی ایران، راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «راهی به آبادی» که شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود، بیان کرد: نقش روستاییان در تولید و سازندگی کشور مهم و تعیین کننده است و روستاییان و عشایر در تامین […]

برنامه «راهی به آبادی» شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.
به نقل از شبکه رادیویی ایران، راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «راهی به آبادی» که شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود، بیان کرد: نقش روستاییان در تولید و سازندگی کشور مهم و تعیین کننده است و روستاییان و عشایر در تامین غذا، امنیت غذایی، سلامت تولید مواد غذایی و تولید فرهنگ و آداب و سنن پیشتاز بوده‌اند.
وی ادامه داد: برنامه «راهی به آبادی» به صورت گزارش مستند از روستاهای ایران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی و محصولات و ظرفیت های اقتصادی روستاها پخش می شود.
حسینعلی در پایان اظهار کرد: گزارشگر برنامه عباس سنجری چهارشنبه ۱۲ مهر با توجه به نزدیک شدن روز روستا به روستاهای خیر آباد، جیتو و بیاض سفر خواهد کرد و ضمن گفتگو با روستاییان از جاذبه های گردشگری این سه روستا نیز می گوید.
برنامه «راهی به آبادی» شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ با گزارشگری عباس سنجری و تهیه کنندگی راضیه حسینعلی از رادیو ایران پخش می‌شود.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار