رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «هالووین به پایان می‌رسد» به کارگردانی «دیوید گوردون گرین» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ چهاردهم اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. فیلم سینمایی «هالووین به پایان می‌رسد» به کارگردانی «دیوید گوردون گرین» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ چهاردهم اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد […]

فیلم سینمایی «هالووین به پایان می‌رسد» به کارگردانی «دیوید گوردون گرین» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ چهاردهم اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی «هالووین به پایان می‌رسد» به کارگردانی «دیوید گوردون گرین» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ چهاردهم اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی گرین، دنی مک براید، پل براد لوگان و کریس برنیر بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط جان کارپنتر و دبرا هیل است.

فیلم «هالووین به پایان می‌رسد» دنباله ای بر هالووین می‌کشد در سال ۲۰۲۱ و سیزدهمین و آخرین قسمت از فرانچایز هالووین است. در این فیلم جیمی لی کرتیس و نیک کسل نقش‌های خود را در نقش لوری استرود و مایکل مایرز بازی می‌کنند و جیمز جود کورتنی نیز نقش مایرز را بازی می‌کند.

بازیگران «هالووین به پایان می‌رسد»

اندی ماتیچاک، ویل پاتون و کایل ریچاردز در نقش نوه لوری، آلیسون، معاون فرانک هاوکینز و لیندسی والاس دوباره ایفای نقش می‌کنند. این فیلم توسط جیسون بلوم از طریق بنر او در بلوم‌هاوس پروداکشنز در کنار راف هاوس پروداکشنز، میرامکس و ترانکاس پیکچرز تهیه شده‌است.

قبل از اکران فیلم ۲۰۱۸، مک براید در ژوئن ۲۰۱۸ تأیید کرد که او و گرین در ابتدا قصد داشتند دو فیلم پشت سر هم فیلمبرداری شوند، و سپس تصمیم به مخالفت با آن گرفتند و منتظر بودند تا واکنش فیلم اول را ببینند. عنوان فیلم در ژوئیه ۲۰۱۹ همراه با هالووین می‌کشد اعلام شد.

این فیلم قرار است در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شود. در ابتدا قرار بود در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شود، قبل از اینکه به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹ به تعویق افتاد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار