رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

برنامه “سیاه و سپید” به بررسی ضرورت امر به معروف و نهی از منکر از منظر کتاب خصال می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ برنامه “سیاه و سپید “که اختصاص به شرح احادیث کتاب گرانسنگ خصال دارد،۲۱ مهر ۱۴۰۱ به بیان حدیث ۲۳ این کتاب ارزشمند خواهد پرداخت […]

برنامه “سیاه و سپید” به بررسی ضرورت امر به معروف و نهی از منکر از منظر کتاب خصال می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ برنامه “سیاه و سپید “که اختصاص به شرح احادیث کتاب گرانسنگ خصال دارد،۲۱ مهر ۱۴۰۱ به بیان حدیث ۲۳ این کتاب ارزشمند خواهد پرداخت
حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی غلامعلی در این برنامه ضمن بیان اهمیت امربه معروف و نهی از منکر از منظر دین به جایگاه آن در جامعه می پردازد.
گفتنی است شیخ صدوق در این کتاب روایات فراوانی درباره مسائل اخلاقی و عقیدتی و دیگر موضوعات مورد نیاز جامعه بشری جمع آوری کرده است. این کتاب در نوع و سبک خود بی نظیر است و اولین کتابی است که به این سبک به نگارش در آمده است. مؤلف به شکلی زیبا و با توجه به اعداد یک تا هزار، روایات را دسته بندی نموده است.
برنامه “سیاه و سپید” به همت گروه ‌قرآن و اهل بیت علیهم السلام ، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۲:۱۰ از رادیو معارف پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار