رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه «پارسی گویان» این هفته پنج شنبه ۲۱ مهر، در آستانه ولادت با سعادت حضرت محمد(ص)، مدح و ثنای پیامبر اسلام حضرت محمد (ع) را در شعر شاعران مختلف بررسی می کند. سیده زهرا صالحی تهیه کننده برنامه «پارسی گویان» بیان کرد: شاعران بسیاری برای […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه «پارسی گویان» این هفته پنج شنبه ۲۱ مهر، در آستانه ولادت با سعادت حضرت محمد(ص)، مدح و ثنای پیامبر اسلام حضرت محمد (ع) را در شعر شاعران مختلف بررسی می کند.

سیده زهرا صالحی تهیه کننده برنامه «پارسی گویان» بیان کرد: شاعران بسیاری برای توصیف خوبی های پیامبر دست به قلم شده و اشعار زیبا در مدح پیامبر نوشته اند که در برنامه این هفته به مرور برخی آز آنها خواهیم پرداخت.
وی ادامه داد: همچنین دکترمحمدجعفر محمدزاده استاد دانشگاه و پژوهشگر زبان فارسی به بررسی واژه ایران در اشعار شاعران و سخنوران نیز می پردازد.
صالحی اظهار داشت: از دیگر بخش های برنامه گفتگوی تینا کریمی با فارسی آموزان و به روال هر هفته فرزانه شکراللهی کارشناس ادبیات نیز بخش هایی از شاهنامه را می خواند.
«پارسی گویان» به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و با اجرای حسن همایی و با حضور دکترمحمدجعفر محمدزاده پنجشنبه ها ساعت ۱۶:۰۰ و بازپخش آن سه شنبه ها ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار