رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
در راستای سلسله نشست‌های جشنواره کودک برگزار می‌شود؛

هم‌اندیشی فعالان تعلیم و تربیت برای ارتقای سینمای کودک

دبیرخانه سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راستای دانش‌افزایی و هم‌اندیشی فعالان این عرصه، برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور فعالان حوزه کودک با محوریت سینمای این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نشست هم‌اندیشی عرصه کودک و نوجوان […]

دبیرخانه سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راستای دانش‌افزایی و هم‌اندیشی فعالان این عرصه، برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور فعالان حوزه کودک با محوریت سینمای این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نشست هم‌اندیشی عرصه کودک و نوجوان با محوریت سینمای کودک، عصر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های یادشده با هدف ارتقای سینمای کودک و با حضور فعالان حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به همت بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از طریق سایت کانون دورهمی به نشانی https://dorehami.net اقدام و یا با شماره تلفن ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار