رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

در پی درگذشت دکتر امیر حسن ندایی از اساتید برجسته‌ی هنر در دانشگاه، امیررضا مافی طی پیامی این ضایعه‌ی تلخ را به خانواده، همکاران و خیل کثیر شاگردان ایشان تسلیت گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، متن این پیام به شرح زیر است: “انا لله […]

در پی درگذشت دکتر امیر حسن ندایی از اساتید برجسته‌ی هنر در دانشگاه، امیررضا مافی طی پیامی این ضایعه‌ی تلخ را به خانواده، همکاران و خیل کثیر شاگردان ایشان تسلیت گفت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، متن این پیام به شرح زیر است:


“انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی دکتر امیرحسن ندایی، از اساتید برجسته‌ی هنر در دانشگاه و همکار ادوار جایزه‌ی پژوهش سال سینمای ایران، که از راست‌قامتان هنر اندیشه‌ورز بود، بهت‌آور و غم‌انگیز است. ایشان یکی از سرمایه‌های کم‌نظیر در محیط علمی و رونق پژوهش هنری بود، موسیقی‌شناسی خردمند، کارگردانی خلاق و منتقدی منصف با ارایه طریق مداوم که حضور موثر و بی وقفه‌‌اش در مسیر رشد و تعالی دانشجویان و دانش‌پژوهان عرصه‌ی هنر و فرهنگ فراموش نشدنی است.اینجانب به نمایندگی از شورای سیاستگذاری و دبیرخانه پنجمین جایزه‌ی پژوهش سال سینمای ایران، این ضایعه‌ی تلخ را به خانواده، همکاران، دوستان و خیل کثیر شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان آرامش و رحمت واسعه‌ مسئلت دارم.
امیررضا مافی
دبیر پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران”

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار