رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

اولین قسمت از فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «برسکوی افتخار» با هدف معرفی شهدای ورزشکار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی کرامتی ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند ورزشی به معرفی و خاطرات شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس و […]

اولین قسمت از فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «برسکوی افتخار» با هدف معرفی شهدای ورزشکار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی کرامتی ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند ورزشی به معرفی و خاطرات شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم کشور مان می پردازد که در رشته های مختلف ورزشی مقامی کسب کرده یا ورزشکار بوده اند. قهرمانانی که در مبارزه با حریف نفس بر سکوی افتخار ایستادند و مدال شهادت بر سینه آویختد.

بنا بر این گزارش در فصل هفتم این برنامه ورزشی، روایت هر قسمت با چند قصه شروع می‌شود، داستان هایی که به موازات هم پیش می‌روند و در پایان به یک قصه بدل می‌شوند و پازل زندگی شهید مورد نظر را کامل می‌کنند.

مستند ورزشی «بر سکوی افتخار» از امشب تا پایان هفته هر شب ساعت ۲۱ پخش و تکرار آن ساعت ۱۰ صبح روز بعد به مدت ۲۵ دقیقه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار