رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

با نزدیک شدن زمان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکاپو برای پخش این مسابقات با بالاترین کیفیت پخش صدا و تصویر در جهان (۴K-HDR) در شبکه فراتر افزایش یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سیل درخواست‌های بی‌شمار مخاطبان شبکه، مبنی بر پخش این مسابقات از شبکه محبوبشان جاری شد […]

با نزدیک شدن زمان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکاپو برای پخش این مسابقات با بالاترین کیفیت پخش صدا و تصویر در جهان (۴K-HDR) در شبکه فراتر افزایش یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سیل درخواست‌های بی‌شمار مخاطبان شبکه، مبنی بر پخش این مسابقات از شبکه محبوبشان جاری شد و با تاکید رئیس رسانه ملی برای خریداری حق پخش این مسابقات برای شبکه‌های سیما و بخصوص شبکه پیشران فراتر، به تلاش دلاورمردان تیم ملی کشور عزیزمان ارج نهاده شد. شبکه فراتر درصدد است کلیه این بازی‌ها و تکرار آنها را با بالاترین کیفیت پخش صدا و تصویر در جهان (۴K-HDR) پوشش دهد.
با آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تغییرات چشمگیری در چیدمان پخش شبکه فراتر به چشم می‌خورد. بازی‌های جام جهانی در طول یک ماه از تاریخ ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شوند و تغییرات ویژه جدول پخش از روز شنبه ۲۸ آبان آغاز می‌گردد.
هر ۶۲ بازی به صورت زنده از شبکه فراتر با کیفیت ۴K-HDR پخش شده و به صورت خلاصه در نیم ساعت، دو روز پس از پخش اصلی بازی، تکرار خواهند شد. تکرار کلیه بازی‌ها در ساعات اولیه روز و به ترتیب در ساعات ۷:۰۰، ۸:۳۰، ۱۰:۰۰ و ۱۱:۳۰ صبح خواهد بود.
لازم به ذکر است که کلیه بازی‌های ایران به دلیل اهمیت ویژه آنها، استثنائاً در ساعت ۱۱:۳۰ تکرار می‌شوند و با بازی تکرار آن ریل جابجا خواهند شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار