رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رادیو صبا در برنامه زنده «دوطرفه» به صورت مستقیم به تعامل با مخاطبان می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان برنامه تعاملی این شبکه رادیویی است، که هرروز با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن مواجه می شوند می پردازد. این برنامه […]

رادیو صبا در برنامه زنده «دوطرفه» به صورت مستقیم به تعامل با مخاطبان می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان برنامه تعاملی این شبکه رادیویی است، که هرروز با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن مواجه می شوند می پردازد.
این برنامه روز یکشنبه ۲۰ آذر با موضوع تحقیر و مسخره کردن همراه مخاطبان می شود.
مسخره کردن یک عادت بسیار زشت که در میان برخی افراد بسیار دیده می‌شود.
تمسخر یا طعنه در لغت به معنای به کار بردن کلمات ناشایست برای تخریب و تحقیر دیگری است. اثرات منفی مسخره کردن مخصوصا روی کودکان می‌تواند تا بزرگسالی ادامه پیدا کند.
این برنامه تلاش می کند در فضایی طنز از طریق تعامل با مخاطبان به چگونگی واکنش به این رفتار و افرادی که مدام دیگران را تحقیر و مسخره می‌کنند بپردازد.
شنوندگان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند و خاطرات و تجربه‌های خود درباره این موضوع را با شنوندگان به اشتراک بگذارند.
«دوطرفه» هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار