رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

کتاب «آبنبات نارگیلی» اثر مهرداد صدقی، امشب ۲۰ آذر در برنامه «تالار آیینه»  معرفی می شود. به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «تالار آیینه» رادیو ایران یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها به معرفی کتاب می‌پردازد. سعید مبشری تهیه کننده این برنامه بیان کرد: یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱، کتاب «آبنبات نارگیلی» اثر مهرداد صدقی در برنامه […]

کتاب «آبنبات نارگیلی» اثر مهرداد صدقی، امشب ۲۰ آذر در برنامه «تالار آیینه»  معرفی می شود.
به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «تالار آیینه» رادیو ایران یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها به معرفی کتاب می‌پردازد.
سعید مبشری تهیه کننده این برنامه بیان کرد: یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱، کتاب «آبنبات نارگیلی» اثر مهرداد صدقی در برنامه معرفی می شود.
وی ادامه داد: مهرداد صدقی طنزنویسی را در دوران تحصیلش شروع کرد و اولین اثر منتشرشده او به اولین جشنواره طنز دانشجویان در سال ۱۳۷۹ برمی‌گردد. اولین کتاب صدقی با عنوان «نقطه ته خط» منتشر شد اما اغلب او را با کتاب «آبنبات هل‌دار» می‌شناسند. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «آخرین نشان مردی»، «دومین نشان مردی» و… اشاره کرد.
مبشری افزود: رمان طنز «آبنبات نارگیلی» راوی ماجراهای پسری به نام محسن است که در جریان زندگی در موقعیت‌های ناخواسته‌ای درگیر می‌شود. این اتفاقات اغلب طنز بانمکی را برای مخاطب می‌سازد. در «آبنبات نارگیلی» که جلد پس از «آبنبات دارچینی» است، محسن دانشجو شده و اتفاقات در نیمه دوم دهه ۷۰ روایت می‌شود. «آبنبات نارگیلی» هم مثل آثار قبلی صدقی فضای نوستالژی دارد و یادآور تمام اتفاقاتی است که در این برههٔ زمانی رخ داده است؛ همچنین شرایط اجتماعی حاکمی که تأثیرش روی زندگی راوی مشهود است هم در بخش‌های مختلف این رمان به چشم می‌خورد.
تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار