رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

برنامه فرهنگی «به توان هفت» با شعار زندگی را به توان هفت برسان با موضوع «رمز زندگی دیوانه شو» همراه مخاطبان می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است، که با شعار زندگی را به توان هفت برسان در روزهای پاییزی به ورق […]

برنامه فرهنگی «به توان هفت» با شعار زندگی را به توان هفت برسان با موضوع «رمز زندگی دیوانه شو» همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است، که با شعار زندگی را به توان هفت برسان در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در کنار زندگی می پردازد.

این برنامه با محوریت داستان خوانی با لحن دلنشین امیر حسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود، روایت داستان ها با محوریت فرهنگ عامه و پخش دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم های سینمایی عصر خاطره انگیزی را برای مخاطبان می سازد.
روز یکشنبه ۲۰ آذر این برنامه با عنوان موضوعی «رمز زندگی دیوانه شو» بخش هایی از کتاب چه کسی از دیوانه ها نمی‌ترسد اثر مهدی رضایی را تقدیم مخاطبان می کند.
داستان با صحبت‌های راوی درباره‌ی دیوانگی آغاز می‌شود. راوی ضمن صحبت از خصوصیات خودش کم‌کم شخصیت‌های دیگر داستان را وارد ماجرا کرده و به خواننده معرفی می‌کند. داستان با رسیدن نامه‌ای به دفتر روزنامه‌ای که نگار همسر راویدر آن کار می‌کند ادامه می‌یابد نامه‌ای که نویسنده در آن به قتل اعتراف کرده است، داستان نامه در سراسر کتاب ادامه می‌یابد…
این برنامه در بخش سینما سکانس‌هایی از فیلم «رخ دیوانه» را پخش می کند.
«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار