رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه 4 دی 1401 - 13:55
  • کد خبر : 113229
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پوستر «نوری که هست» رونمایی شد

نمایش «نوری که هست» از ۱۱ دی ماه سال جاری در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود. نمایش «نوری که هست» نوشته آرام محضری و طراحی و کارگردانی علی روحی، از ۱۱ دی ماه سال جاری در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت. طراحی پوستر و بروشور اثر را مهدی کازرانی بر عهده داشته است. صابر کریمی، فرناز رحمانی، ارغوان طاهری […]

نمایش «نوری که هست» از ۱۱ دی ماه سال جاری در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

نمایش «نوری که هست» نوشته آرام محضری و طراحی و کارگردانی علی روحی، از ۱۱ دی ماه سال جاری در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.
طراحی پوستر و بروشور اثر را مهدی کازرانی بر عهده داشته است.

صابر کریمی، فرناز رحمانی، ارغوان طاهری فرد، مهدی کازرانی بازیگران «نوری که هست» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان اثر چنین آمده است:«مجسمه سازی که سفارش ساخت یک مجسمه را گرفته اما سفارش را آن طور که خودش خواسته ساخته است و درحالی که سه روز مانده به تحویل سفارش، سفارش دهنده برای دیدن مجسمه اش به کارگاه او می آید.»

علی روحی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه است و سابقه ساخت فیلم هایی کوتاهی همچون «۲۷» و «کودکی» را در کارنامه دارد و پیش از این، نمایش «بی نشان» را در جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه برده است.

دیگر عوامل اثر عبارتند از تهیه‌کننده: سینا صادقی، آهنگساز: سینا صادقی، طراح نور: رسول بابایی، طراح و مجری گریم: زهرا حمیدی، طراح لباس: مهدیه خلج زاده، صنم حسین پور، طراح صحنه: حسین زرگر، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، تیزر: بهرام لطفی، تایپوگرافی: جواد یعقوبی، عکاسان: امیرحسین احسانی، زهرا نیکخواه، آیدا عظیمی، مدیر روابط‌عمومی: حمیدرضا طالبی.

«نوری که هست» تا ۲۷ دی ماه، هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود و مخاطبان برای تهیه بلیت اثر می‌توانند به سایت فروش بلیت تیوال و همچنین، گیشه تماشاخانه اهورا واقع در ابتدای مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری تیتان (عرفان) مراجعه کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار