رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

«نسخه بازبینی» که پخش آن از هفته جاری از سر گرفته شده این هفته نیز به سراغ معرفی چند برنامه دیگر شبکه دو سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه یکشنبه ۴ دی به سراغ معرفی برنامه «کار خونه» می‌رود. «کار خونه» یک برنامه در حوزه حمایت […]

«نسخه بازبینی» که پخش آن از هفته جاری از سر گرفته شده این هفته نیز به سراغ معرفی چند برنامه دیگر شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه یکشنبه ۴ دی به سراغ معرفی برنامه «کار خونه» می‌رود. «کار خونه» یک برنامه در حوزه حمایت از کسب و کارهای خانگی است که هر هفته با نگاهی متفاوت و با حضور کارشناسان به سراغ کارآفرینانی از شهرستان‌های مختلف می‌رود و چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن می‌شود.
این برنامه همچنین دوشنبه ۵ دی و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سراغ معرفی و گفت‌وگو با عوامل مسابقه «محیا» می‌رود. «محیا» اولین و جدیدترین مسابقه تلویزیونی با موضوع فقه در زندگی است. این مسابقه با موضوع قوانین سبک زندگی طراحی شده که همه اقشار جامعه می توانند در آن شرکت کنند و شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.
برنامه «نسخه بازبینی» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محمدجواد شفاه است که با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه از شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۲:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار