رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 26 خبر


  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 26 May

«نسخه بازبینی» که پخش آن از هفته جاری از سر گرفته شده این هفته نیز به سراغ معرفی چند برنامه دیگر شبکه دو سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه یکشنبه ۴ دی به سراغ معرفی برنامه «کار خونه» می‌رود. «کار خونه» یک برنامه در حوزه حمایت […]

«نسخه بازبینی» که پخش آن از هفته جاری از سر گرفته شده این هفته نیز به سراغ معرفی چند برنامه دیگر شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه یکشنبه ۴ دی به سراغ معرفی برنامه «کار خونه» می‌رود. «کار خونه» یک برنامه در حوزه حمایت از کسب و کارهای خانگی است که هر هفته با نگاهی متفاوت و با حضور کارشناسان به سراغ کارآفرینانی از شهرستان‌های مختلف می‌رود و چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن می‌شود.
این برنامه همچنین دوشنبه ۵ دی و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سراغ معرفی و گفت‌وگو با عوامل مسابقه «محیا» می‌رود. «محیا» اولین و جدیدترین مسابقه تلویزیونی با موضوع فقه در زندگی است. این مسابقه با موضوع قوانین سبک زندگی طراحی شده که همه اقشار جامعه می توانند در آن شرکت کنند و شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.
برنامه «نسخه بازبینی» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محمدجواد شفاه است که با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه از شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۲:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار