رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

مستند «تو شدن» با محوریت تلاش‌های کودک در سال‌های ابتدایی تولد در مسیر یادگیری، شناخت و کشف جهان از شنبه ۱ بهمن در شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «تو شدن» مستندی پژوهشی و محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکاست و برنده اسکار، «الیویا کلمن»، […]

مستند «تو شدن» با محوریت تلاش‌های کودک در سال‌های ابتدایی تولد در مسیر یادگیری، شناخت و کشف جهان از شنبه ۱ بهمن در شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «تو شدن» مستندی پژوهشی و محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکاست و برنده اسکار، «الیویا کلمن»، روایت این مستند را برعهده دارد. در این مستند به بررسی ۵ سال زندگی کودکان و اینکه تا چه حد این دو هزار روز می تواند در شکل‌گیری شخصیت یک کودک و باقی سالیان زندگی‌اش اثرگذار باشد، پرداخته می شود.
مجموعه «تو شدن» به کارگردانی بن ادلمن، تام باربر مایت، تام دومیکن و جیمز مورگان ساخته شده است. در این سریال الیویا کلمن، زو گاندولفو و میلا میلوسویچ حضور دارند. اندیشیدن، حرف زدن، حرکت کردن، احساسات، فرآیند شکل‌گیری هویت کودکان و … برخی موضوعات این مستند پژوهشی را تشکیل می‌دهد.
«تو شدن» شنبه و دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مجموعه ساعت ۱:۰۰ بامداد روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار