رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

لینت ایستوود بازیگر و کارگردان کهنه‌کار سینما یک بار دیگر پشت دوربین قرار می‌گیرد تا فیلم تازه‌ای را کارگردانی کند. تاکنون دو بازیگر این فیلم انتخاب شده‌اند. کار جدید ایستوود با نام «هیات منصفه شماره ۲» وارد مرحله تولید خواهد شد. همانطور که از نام فیلم پیداست، اثر تازه این هنرمند قدیمی درامی دادگاهی است […]

لینت ایستوود بازیگر و کارگردان کهنه‌کار سینما یک بار دیگر پشت دوربین قرار می‌گیرد تا فیلم تازه‌ای را کارگردانی کند. تاکنون دو بازیگر این فیلم انتخاب شده‌اند.

کار جدید ایستوود با نام «هیات منصفه شماره ۲» وارد مرحله تولید خواهد شد.

همانطور که از نام فیلم پیداست، اثر تازه این هنرمند قدیمی درامی دادگاهی است که داستانش را با تنش زیادی تعریف می کند.

کمپانی برادران وارنر که بسیاری از کارهای قبلی فیلمساز را تولید کرده، تهیه هیات منصفه شماره ۲ را به عهده دارد.

تاکنون نیکلاس هولت و تونی کولت برای بازی در دو تا از نقش‌های اصلی این درام پرتنش انتخاب شده‌اند.

فیلمنامه فیلم را جاناتان آبرامز نوشته و ایستوود که دخالتی در نگارش آن نداشته است، آنرا بازنویسی مجدد کرده است.

البته مدیران کمپانی برادران وارنر گفته اند او تغییرات زیادی در کلیت فیلمنامه اصلی آبرامز نداده است.

خط اصلی داستان هیات منصفه شماره ۲ در جریان یک دادگاه جنایی اتفاق می افتد و ماجراهای مربوط به یکی از اعضای هیات منصفه این دادگاه را دنبال می کند، که نقش آن‌را هولت به عهده دارد.

این کاراکتر در جریان دادگاه بر سر این دوراهی قرار گرفته که ممکن است رای و قضاوت او باعث شود تا فرد متهم به غلط در معرض خطر مرگ قرار گیرد.

در این دوراهی برزخ گونه، او نمی‌داند باید بقیه هیات منصفه را متقاعد کند که قربانی را نجات دهند یا اینکه بگذارد آنها رای منفی خود را صادر کنند.

در این میان، جنگی شدید و درونی در رابطه با حقیقت و راه‌های رسیدن به آن درمی گیرد که در نهایت باید منتهی به یک رستگاری اخلاقی شود.

مدیران برادران وارنر برای شروع کار فیلمبرداری این درام دادگاهی در اواخر ماه می و  اوایل ماه ژوئن چراغ سبز داده اند. این تاریخ در حقیقت تاریخ تولید کلینت ایستوود است که در آن ۹۳ ساله می شود. ۳۱ می تاریخ تولید این فیلمساز کلاسیک است.

ایستوود که قبل از این برای وسترن اجتماعی «نابخشوده» و درام ورزشی «عزیز میلیون دلاری» اسکار بهترین کارگردانی سال را گرفته، قرار است با هیات منصفه شماره ۲ یک اثر اسکاری تازه ارائه دهد.

«ماچو گریه کن» آخرین فیلم ایستوود روی پرده سینما بود که لقب یک نئووسترن را گرفت که در فضایی امروزی رخ می‌دهد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار