رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

تازه‌ترین برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ به نقد و بررسی کتاب «جان آتش» سرگذشت شهید محمد کاظم واعظ » اختصاص دارد. این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۲۸ فروردین ماه پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» […]

تازه‌ترین برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ به نقد و بررسی کتاب «جان آتش» سرگذشت شهید محمد کاظم واعظ » اختصاص دارد. این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۲۸ فروردین ماه پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری با «محمد بلوچی» نویسنده این کتاب گفتگو می‌کند. این کتاب در قالب یک زندگی‌ نامه‌ داستانی جذاب و خواندنی، روایتگر بخشی از زندگی خصوصی، شغلی، رزمندگی و ایثارگری شهید واعظ از زبان همسر، خواهران، برادرها و هم‌رزمانش است. در انتهای کتاب نیز تصاویری از نامه‌ها، وصیت‌نامه و تمثال شهید در دفاع مقدس و پس از شهادت آورده شده است. کتاب “جان آتش” به قلم محمد بلوچی از نویسندگان فعال و یکی از رویش‌های کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری یزد است که در ۱۶۴ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و بخشی از زندگی و مجاهدت‌های شهید «محمدکاظم واعظ» از فرماندهان یزدی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.
برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار