رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

«آنچه شما خواسته ایید» و «توی دروازه» از جمله میان برنامه هایی هستند که در راستای مشارکت مخاطبان شبکه ورزش، در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، یکی از ارکان برنامه سازی و پرداخت به سوژه های مختلف در دوسال گذشته در شبکه ورزش […]

«آنچه شما خواسته ایید» و «توی دروازه» از جمله میان برنامه هایی هستند که در راستای مشارکت مخاطبان شبکه ورزش، در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، یکی از ارکان برنامه سازی و پرداخت به سوژه های مختلف در دوسال گذشته در شبکه ورزش سیما  نظر مستقیم مردم و هواداران رشته های مختلف ورزشی بوده است. این مهم در تمام برنامه های تولیدی، تامینی و پخش مستقیم های شبکه تخصصی ورزش تاثیر فراوان و مستقیم دارد.دو میان برنامه به نام های «آنچه شما خواسته ایید» و «توی دروازه» در این زمینه تولید شده است.
«آنچه شما خواسته ایید» که محتوای آن صحنه ها و رویدادهای درخواستی مردم در رشته ورزشی مورد نظر آنهاست و «توی دروازه» که گل های تیم های بزرگ فوتبال جهان و ستارگان فوتبال جهان است، به همت تامین شبکه ورزش و با نظر مستقیم بینندگان شبکه تخصصی ورزش به روی آنتن می رود .
این دو میان برنامه حجم گسترده ایی از درخواست های بینندگان شبکه ورزش را که از طریق سامانه پیامکی ارسال می کنند تشکیل داده است .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار