رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

مجله تلویزیونی «جرگه» با رویکری علمی به بحران پیری جمعیت کشور می‌پردازد و با حضور متخصصان، این مساله را بررسی می کند و به سوالات و شبهات پاسخ می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متخصصان عقیده دارند با توجه به اینکه ایران پایین ترین نرخ باروری را در منطقه […]

مجله تلویزیونی «جرگه» با رویکری علمی به بحران پیری جمعیت کشور می‌پردازد و با حضور متخصصان، این مساله را بررسی می کند و به سوالات و شبهات پاسخ می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متخصصان عقیده دارند با توجه به اینکه ایران پایین ترین نرخ باروری را در منطقه دارد، در لبه پرتگاه جمعیتی قرار دارد وادامه روند نرخ کنونی رشد جمعیت، ایران را به بزرگترین سرای سالمندان جهان تبدیل خواهد کرد.برنامه «جرگه» برای عبور از این بحران به سوال هایی نظیر : آیا افزایش جمعیت موجب فقر می شود؟ ، آیا ایران زیرساخت های لازم برای تامین جمعیت ۱۵۰ میلیونی را دارد؟ ، اصولا افزایش جمعیت برای یک کشور چیز خوبی محسوب می شود یا نه؟ و چه چالش هایی پیش روی ماست و برای عبور از آن ها چه باید کرد؟ پاسخ می دهد.

«جرگه» یک مجله تلویزیونی علمی است در ۲۶ قسمت، که به مساله بحران جمعیتی ایران نگاه می کند و با کمک متخصصین به سوالات پیش رو پاسخ می دهد.

برنامه «جرگه» روزهای شنبه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه چهار پخش می شود و تکرار این برنامه روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار