رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

به گزارش سینماخانه؛ نشست خبری نخستین جشنواره فیلم حوا صبح امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، مجری مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام هادی (ع) به ذکر نکاتی درخصوص جشنواره […]

به گزارش سینماخانه؛ نشست خبری نخستین جشنواره فیلم حوا صبح امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، مجری مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام هادی (ع) به ذکر نکاتی درخصوص جشنواره فیلم حوا پرداخت و سپس مهدیه سادات محور دبیر این دوره از جشنواره فیلم حوا، توضیحاتی پیرامون بخش های مختلف جشنواره، آثار راه یافته و رویکردهای مضمونی این جشنواره مطرح داشت.
در ادامه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی به عنوان مسئول بخش پژوهش جشنواره به تشریح نشست های این جشنواره و موضوعات آن پرداخت که با حضور کشورهای مختلف  برگزار می گردد. سپس محمدرضا سوقندی مدیرکل استان های سازمان سینمایی به عنوان مسئول بخش استان های جشنواره ضمن تشکر از دبیر جشنواره به دلیل هماهنگی جهت برگزاری جشنواره در سایر استان ها، در مورد برگزاری جشنواره در ۱۴ استان به عنوان نمایش دهنده فیلم های جشنواره همزمان با تهران، برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در استان ها و همچنین تجلیل از زنان موفق نیز نکاتی را بیان نمود.
در پایان خبرنگاران رسانه های مختلف به بیان سوالات خود در زمینه بخش های مختلف جشنواره پرداختند که مواردی همچون محور مقاومت در جشنواره، بخش بین الملل، امور استانی، نشست ها، علت برگزاری جشنواره ای با موضوع زن از محورهای سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران بود که توسط مدیران بخش های مختلف جشنواره پاسخ داده شد.
در انتهای این نشست از پوسترهای بخشهای مختلف نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا نیز رونمایی شد.
نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا با محوریت زن و خانواده از بیستم تا بیست و سوم تیرماه ۱۴۰۲ در سینما فرهنگ تهران و همزمان در ۱۴ استان برگزار خواهد شد.
سینماخانه / خبرنگار: حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار