رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

شبکه نمایش دوشنبه ۹ مرداد همزمان با سالگرد درگذشت هادی اسلامی فیلم سینمایی «سرب» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی را روی آنتن می برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «سرب» به تهیه کنندگی محمدهاشم سبوکی محصول ۱۳۶۷ سینمای ایران دوشنبه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می شود.در خلاصه […]

شبکه نمایش دوشنبه ۹ مرداد همزمان با سالگرد درگذشت هادی اسلامی فیلم سینمایی «سرب» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی را روی آنتن می برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «سرب» به تهیه کنندگی محمدهاشم سبوکی محصول ۱۳۶۷ سینمای ایران دوشنبه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می شود.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زوج جوان یهودی ایرانی را در اواخر دهه ۲۰ روایت می‌کند که خواهان عزیمت به سرزمین اشغالی توسط صهیونیست ها هستند اما پس از مواجهه با مخالفت سازمان یهودی و کشته شدن عمویشان به دست آنها مجبور به فرار شده و درگیر ماجراهای پس از آن می‌شوند.

در این فیلم هادی اسلامی، امین تارخ، فریماه فرجامی، فتحعلی اویسی، جمشید مشایخی، جلال مقدم، نرسی گرگیا، غلامحسین لطفی، سعید پیردوست، پولاد کیمیایی و شاهد احمدلو در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
«سرب» در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجرکاندیدای چند جایزه بوده و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کند.
هادی اسلامی، هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد ۱۷ آبان ماه ۱۳۱۸ بود که ۹ مرداد ۱۳۷۲ در سن ۵۲ سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت.
فیلم سینمایی «سرب» دوشنبه شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود و بازپخش آن روز سه شنبه ساعت‌های ۸ صبح و ۱۳ ظهر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار