رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

رادیو صبا در برنامه طنز «بیمارستان صبا» به بیان مضرات مصرف زیاد نمک می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «بیمارستان صبا» یکی از برنامه‌های طنز این شبکه رادیویی است، که با نگاهی طنز به بیان مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌پردازد. این برنامه هر روز یکی از موضوعات فرهنگی […]

رادیو صبا در برنامه طنز «بیمارستان صبا» به بیان مضرات مصرف زیاد نمک می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «بیمارستان صبا» یکی از برنامه‌های طنز این شبکه رادیویی است، که با نگاهی طنز به بیان مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌پردازد.
این برنامه هر روز یکی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی را سوژه برنامه قرار می دهد و با نگاهی طنز در قالب یک نمایش رادیویی به بیان آن می‌پردازد.
«بیمارستان صبا» روز چهارشنبه یازدهم مرداد به سراغ تغذیه و باید ها و نباید های آن می رود و از مضرات مصرف بی رویه نمک برای مخاطبان می‌گوید. نمک فقط یک طعم‌دهنده و نگهدارنده غذا نیست، بلکه بدن برای سلامت خود به مقادیر متعادل آن نیاز دارد اما مصرف بیش از حدش برای سلامتی مضر است.
این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ با هنرمندی وحید کمالی به عنوان تهیه کننده و بازیگر نقش های مختلف تقدیم شنوندگان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار