رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

مدیر رادیو اربعین گفت: گزارشگران رادیو در جریان آیین پیاده‌روی اربعین، در نجف، کربلا و مسیرهای نجف تا کربلا مستقر هستند و به صورت ۲۴ ساعته اخبار مربوط به این رویداد را اطلاع‌رسانی می‌کنند. به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، جواد تشکری درباره اعزام گزارشگران این شبکه به کشور عراق اظهارداشت: گزارشگران رادیو در نجف، کربلا […]

مدیر رادیو اربعین گفت: گزارشگران رادیو در جریان آیین پیاده‌روی اربعین، در نجف، کربلا و مسیرهای نجف تا کربلا مستقر هستند و به صورت ۲۴ ساعته اخبار مربوط به این رویداد را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، جواد تشکری درباره اعزام گزارشگران این شبکه به کشور عراق اظهارداشت: گزارشگران رادیو در نجف، کربلا و مسیرهای نجف تا کربلا مستقر هستند. در این مسیرها استودیوی ثابت وجود دارد و تعدادی از گزارشگران چون در مسیر پیاده‌روی کربلا در حال حرکت هستند، موکب به موکب گزارش‌های خود را ارسال می‌کنند. حتی دو استودیوی فعال در مسیر نجف تا کربلا در کنار عمودهای ۱۰۸۰ و ۱۱۲۰ وجود دارد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه از هفته گذشته فرستنده‌های ما در نجف و کربلا فعال هستند، افزود: صدای رادیو اربعین در کشور عراق روی موج ۹۵.۵ شنیده می‌شود.

تشکری گفت: همچنین خبرنگاران ما در پایانه‌های مرزی از جمله فرودگاه امام خمینی (ره) در ترمینال سلام، مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین با رادیو اربعین در ارتباط هستند. در کاظمین و سامرا هم خبرنگاران مستقر هستند.

مدیر رادیو اربعین درباره سیگنال‌دهی این رادیوی فصلی در کشور عراق توضیح داد: از هفته گذشته فرستنده‌های ما در نجف و کربلا فعال هستند و صدای رادیو اربعین در کشور عراق شنیده می‌شود. ما به زائران پیشنهاد می‌کنیم، از بستر ایران‌صدا رادیو اربعین را دنبال کنند؛ چراکه پایین‌ترین ترافیک اینترنتی را دارد و به وضوح صدا شنیده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که مخاطبان از طریق اف‌ام چه موجی را می‌توانند دنبال کنند؟، بیان کرد: رادیو اربعین در کشور عراق روی موج ۹۵.۵ شنیده می‌شود و اگر طول موج دیگری اضافه شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین درباره بیشترین مطالبات زائران از رادیو اربعین اظهارداشت: هر ساله در هفته‌های اول و دوم ماه صفر مسائل مردم درباره ثبت‌نام، اعزام، امور مربوط به حمل‌ونقل و گذرنامه است و این کمیته‌ها بیشتر درگیر هستند. بیشترین دغدغه مردم ثبت‌نام در سامانه سماح، دریافت ارز، دریافت گذرنامه زیارتی یا تمدید آن و دریافت بلیت اتوبوس و هواپیما برای تردد به سمت مرز است.

تشکری درباره رسالت اصلی رادیو اربعین مبنی‌ بر اطلاع‌رسانی به زائرانِ مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: این رادیو به صورت ۲۴ ساعته اخبار مربوط به اربعین را اطلاع‌رسانی می‌کند. از آنجایی که بنده سخنگوی ستاد مرکزی اربعین هستم و در مرکز مانیتورینگ تصاویر زنده پایانه‌های مرزی را دارم؛ اگر ازدحام یا مشکلی پیش بیاید، همان لحظه اطلاع‌رسانی می‌کنیم. با همه کمیته‌ها و مسئولین هجده‌گانه ستاد مرکزی اربعین در ارتباط هستیم و یکسره اطلاع‌رسانی از آن کمیته‌ها انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار