رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

نمایش عروس فراری از سوم الی بیست و هفتم مهر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا می‌رود نمایش عروس فراری به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در سالن دو پردیس تئاتر شهرزاد ساعت بیست و یک و پانزده دقیقه به روی صحنه می‌رود، جواد انصافی پس از سال‌ها با این نمایش به روی صحنه […]

نمایش عروس فراری از سوم الی بیست و هفتم مهر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا می‌رود

نمایش عروس فراری به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در سالن دو پردیس تئاتر شهرزاد ساعت بیست و یک و پانزده دقیقه به روی صحنه می‌رود، جواد انصافی پس از سال‌ها با این نمایش به روی صحنه می‌رود.

عوامل نمایش عروس عبارتند از تهیه کننده:  مهرداد وکیلی، جانشین تهیه: پریسا سلمانی، بازیگران:   جواد انصافی، امیر پارسی،  امیر محمد انصافی،  امیرحسین انصافی رضا معراجی، فرشته اعظمی،  هیلا رضاییان، شیرین کاشفی، زهرا غفاری

نوازندگان: امیرحسین انصافی، احسان سامانی منش،  بهنوش کاظمی زاده، طراح صحنه و لباس:   فروغ یزدان، آهنگساز:  امیرحسین انصافی، مدیر صحنه:   سینا صبحی، مدیر تبلیغات: حسین عباسی، مشاور رسانه ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش عروس فراری آمده‌است: مادری در اثر فقر و نبود امنیت اقتصادی قصد دارد دخترش را به عقد پیرمردی دربیاورد. دختر با کمک عبدلی و یکی از همکلاسی‌های دانشگاهی‌اش نقشه ایی میکشند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار