رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

همزمان با ۵ میلیاردی شدن فیلم سینمایی «بی‌مادر» از پوستر دوم این اثر رونمایی شد. این پوستر را کارگردان فیلم طراحی کرده است. همزمان با ۵ میلیاردی شدن فیلم سینمایی «بی مادر» از پوستر دوم این اثر رونمایی شد. این پوستر سینمایی را سید مرتضی فاطمی، کارگردان فیلم «بی‌مادر» طراحی کرده است. پیش از این‌ نیز […]

همزمان با ۵ میلیاردی شدن فیلم سینمایی «بی‌مادر» از پوستر دوم این اثر رونمایی شد. این پوستر را کارگردان فیلم طراحی کرده است.

همزمان با ۵ میلیاردی شدن فیلم سینمایی «بی مادر» از پوستر دوم این اثر رونمایی شد. این پوستر سینمایی را سید مرتضی فاطمی، کارگردان فیلم «بی‌مادر» طراحی کرده است.

پیش از این‌ نیز در سینمای ایران سابقه داشته که کارگردان ها پوستر فیلم‌های خود را طراحی کنند که از جمله شاخص ترین مصادیق آنها فیلمساز فقید سینمای ایران «عباس کیارستمی» است. کیارستمی طراح پوستر فیلم‌های خود از جمله «طعم گیلاس»، «زیر درختان زیتون»، «خانه دوست کجاست»، «کلوزآپ» و «مسافر» بوده است و همچنین طراحی پوستر آثار دیگر کارگردان‌ها را به عهده داشته است که به عنوان نمونه می‌توان به فیلم «یه حبه قند» و «به همین سادگی» رضا میرکریمی اشاره کرد.

فیلم سینمایی «بی مادر» با شعار «بی گناهی کم گناهی نیست»، از ۱۸ مرداد در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار