رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • سه شنبه 4 مهر 1402 - 15:22
  • کد خبر : 132275
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «تاریکخانه ۲» در عمارت ارغوان

حسن حسامی دومین بخش از نمایش «تاریکخانه» را با عنوان «تنهایی» روی صحنه می‌برد. به نقل از روابط عمومی نمایش، «تاریکخانه ۲» (تنهایی) به نویسندگی و کارگردانی حسن حسامی تا یک ماه دیگر در عمارت ارغوان اجرا می‌شود. «تاریکخانه» با نگاهی به تئاتر ابزورد، تصاویری شکسته و درهم از وضعیت بشر با همه بیهودگی‌اش در […]

حسن حسامی دومین بخش از نمایش «تاریکخانه» را با عنوان «تنهایی» روی صحنه می‌برد.

به نقل از روابط عمومی نمایش، «تاریکخانه ۲» (تنهایی) به نویسندگی و کارگردانی حسن حسامی تا یک ماه دیگر در عمارت ارغوان اجرا می‌شود.

«تاریکخانه» با نگاهی به تئاتر ابزورد، تصاویری شکسته و درهم از وضعیت بشر با همه بیهودگی‌اش در دوران معاصر را نشان می‌دهد که در انتها گروه نمایشی به جستجوی راه‌های برون رفت از این وضعیت می‌پردازند.

در توضیح نمایش آمده است: آیا تمام تلاش‌های انسان در انتها به بیهودگی می‌انجامد؟

«تاریکخانه ۲» پس از «تاریکخانه ۱» و «دختر» سومین کار نمایشی حسن حسامی در تهران است.

نمایش «تاریکخانه ۱» به نویسندگی و کارگردانی حسن حسامی از ۱۶ خرداد امسال در سالن‌های شماره ۱ و ۲ عمارت ارغوان روی صحنه رفت.

حسامی که از سال ۷۴ و در قزوین فعالیت تئاتری خود را شروع کرده است، سال گذشته نیز نمایش «دختر» را در پردیس تئاتر شهرزاد به اجرای عموم برده بود.

در «تاریکخانه ۲» حامد خسروی، سحر باقرآبادی، علی نیکیار، پژال مرادی لاکه، شکیلا مودت پور، فلور فغانی، هاتف گودرزی و سینا تقی زاده ایفای نقش می‎کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: رضا هاشمی، مدیر تولید: اسماعیل نیک فر، مدیرصحنه: نگار معلم، طراح لباس: مینا برزن، گرافیست: نسیم زند، موسیقی: سینا بختیار، کامیار پارسا، طراح گریم: فیروزه بامسی، مجری گریم: کیخسرو بامسی و سعید مهرابی، عکاس: رضا جاویدی، اتاق فرمان: رضا هاشمی و نگار معلم، دستیار صحنه و لباس: سینا تقی زاده و علیرضا جرسرایی، مدیر روابط عمومی: امیر خانزاده و مدیراجرایی: حامد خسروی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار