رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

انیمیشن «پت پستچی» یکی از بخش‌های شصتمین قسمت «خیلی دور خیلی نزدیک» است که به مناسبت روز جهانی پُست، هفدهم مهر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شصتمین قسمت برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» شامل بخش‌های مختلفی است که با توجه به مناسبت‌های ۱۷ مهر (روز […]

انیمیشن «پت پستچی» یکی از بخش‌های شصتمین قسمت «خیلی دور خیلی نزدیک» است که به مناسبت روز جهانی پُست، هفدهم مهر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شصتمین قسمت برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» شامل بخش‌های مختلفی است که با توجه به مناسبت‌های ۱۷ مهر (روز جهانی پُست و سالروز درگذشت بهرام شفیع) و درگذشت هنرمند فقید زنده‌یاد آتیلا پسیانی با پخش گزیده‌ برنامه‌هایی مرتبط با مناسبت‌ها، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.انیمیشن پت پستچی محصول ۱۹۸۱ انگلستان، یکی از کارتون‌های خاطره‌انگیز دهه شصت بود. این انیمیشن در هر قسمت، داستانی از پَت پستچی و گربه سیاه و سفیدش، جِس را به تصویر می‌کشید که در زمان انتقال نامه‌ها به اهالی دهکده، داستانی جدید را رقم می‌زدند.
گزیده‌ای از برنامه «پریا و پوریا» با اجرای الهه رضایی در سال ۱۳۷۳، گزیده‌ای از اجرای بهرام شفیع به مناسبت ۱۷ مهر سالروز درگذشت او، گزیده‌ای از برنامه «بچه‌ها سلامت باشید» محصول سال ۱۳۶۰ و پخش قابی ناب از ایفاگری نقش‌های هنرمند فقید زنده‌یاد آتیلا پسیانی از جمله مواردی است که در بخش «قاب ناب» پخش می‌شوند.
این برنامه به منظور هم‌نوایی با مقاومت فلسطین، سرود «فلسطین» (چون آبی بر بالین من) را پخش خواهد کرد.
پخش گزیده‌ای از فیلم سینمایی «در مسیر تندباد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی محصول ۱۳۶۷ ایران نیز از بخش‌های این برنامه است.
علاقه‌مندان و دوستداران برنامه‌های خاطره‌انگیز می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.
برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که شصتمین قسمت آن، دوشنبه ۱۷ مهر حوالی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار