رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

فیلم سینمایی «سرزمین» با گویندگی ۱۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ماجراجویی و درام محصول ۲۰۲۱ آمریکا، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی […]

فیلم سینمایی «سرزمین» با گویندگی ۱۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ماجراجویی و درام محصول ۲۰۲۱ آمریکا، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. مهناز آبادیان، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، محمدرضا حسینیان، شهریار ربانی، آرزو روشناس، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، مریم معینیان، علی همت مومیوند، نازنین یاری و مهسا عرفانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که زنی تنها، پس از گذراندن یک تجربه وحشتناک، از زندگی شهری فرار کرده و به یک کلبه در دل جنگل پناه می‌آورد. زمانی که دچار بیماری شدید می‌شود مردی به نام میگل او را نجات می‌دهد. میگل کنار او می‌ماند و با صبر و بردباری به او درس امیدواری و ایستادگی در برابر مشکلات می‌دهد و در پایان خودش بر اثر سرطان می‌میرد.

این فیلم اثری بسیار ساده و دارای داستانی سرراست و بی پرده که به احساسات و عواطف انسانی و تضاد دنیای شهری و طبیعت می پردازد. موسیقی جذاب و متناسب با اثر و همخوان با فضای موجود در داستان و همچنین تصویربرداری زیبا و نمود طبیعت در قاب تصویر با رعایت قوانین زیباشناسانه از نکات برجسته اثر است. همچنین توجه و تاکید بر سکوت در فیلم و استفاده حداقلی از دیالوگ مخاطب را با فیلمی نسبتا غیر متعارف مواجه می کند.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار