رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

«شبکه ماه» یک برنامه نمایشی و آموزشی است که این هفته در کنار آموزش های پایتون، طراحی وب و برنامه نویسی، مهارت های آشپزی،رویه کوبی مبل، ساخت کرم گیاهی وپروش قارچ خانگی را نیز آموزش می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «شبکه ماه» روایت زندگی چند دختر و پسر […]

«شبکه ماه» یک برنامه نمایشی و آموزشی است که این هفته در کنار آموزش های پایتون، طراحی وب و برنامه نویسی، مهارت های آشپزی،رویه کوبی مبل، ساخت کرم گیاهی وپروش قارچ خانگی را نیز آموزش می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «شبکه ماه» روایت زندگی چند دختر و پسر نوجوان است که یک شبکه‌ی تلویزیونی را در دست می‌گیرند.در دل این برنامه، بحث آموزش و مهارت ورزی مثل آموزش هوش مصنوعی ، برنامه نویسی پایتون ، طراحی وب و آموزش های فنی و حرفه ای در دل یک سریال و موقعیت نمایشی مطرح می‌شود.
این هفته یکشنبه،۱۹ آذر سهیل بهشتی سرآشپز غذاهای فرنگی و فست فود طرز تهیه و آماده سازی فیله سوخاری را آموزش می دهد .
دوشنبه و سه شنبه ۲۰و ۲۱ آذر ماه همراه با یونس جلالی منش ،برنامه نویسی پایتون، عرفان عطارزاده طراحی وب و همچنین ندا فعلی مدرس گیاهان دارویی نحوه آماده کردن یک معجون گیاهی آموزش داده خواهد شد.
مریم رحمتی,کارشناس ملیله سازی نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲و۲۳ آذر به آموزش مهارت ملیله سازی نقره خواهد پرداخت.
«شبکه ماه»یک برنامه نمایشی و آموزشی به مدت ۵۰ دقیقه است که هر روز ساعت ۲۰:۰۰روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود. تکرار این برنامه فردا آن روز ساعت ۸:۰۰ صبح پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار