رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

فیلم کوتاه «غریبه و باد» بعد از فیلم های کوتاه «کالکشن» و «نویز»؛ سومین تجربه حمیدرضا و حامد احمدی در ساخت فیلم کوتاه به‌ حساب می‌آید. «غریبه و باد» روایت ۱۵ دقیقه ای از راننده نعش کشی است که پس از تحویل گرفتن جنازه‌ایی، در راه مقصدش برای خوردن صبحانه به قهوه خانه دوستش می […]

فیلم کوتاه «غریبه و باد» بعد از فیلم های کوتاه «کالکشن» و «نویز»؛ سومین تجربه حمیدرضا و حامد احمدی در ساخت فیلم کوتاه به‌ حساب می‌آید.

«غریبه و باد» روایت ۱۵ دقیقه ای از راننده نعش کشی است که پس از تحویل گرفتن جنازه‌ایی، در راه مقصدش برای خوردن صبحانه به قهوه خانه دوستش می رود. صاحب قهوه خانه به راننده پیشنهاد جابه جایی پدرش با جنازه را می دهد. روابط شخصیت های فیلم جذاب و پر کشش است و با نقش آفرینی محمود نظرعلیان، مجتبی فلاحی و بهزاد خلج که از نقاط قوت فیلم محسوب می شود؛ بیننده تا انتها با فیلم همراه می شود. انتخاب لوکیشن دقیق، فیلم برداری مناسب و ضرب آهنگ موسیقی از دیگر نقاط قوت این فیلم به حساب می آید.

عوامل دیگر فیلم کوتاه «غریبه و باد» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حمیدرضا و حامد احمدی، بازیگران: محمود نظرعلیان، مجتبی فلاحی، بهزاد خلج، سعید احمدی، میثم دامن‌زه، هومن بیرامیان و کسری نجات‌نیا، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوین: کاوه ایمانی، طراح صحنه و لباس: نسیم چوگلی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: علی گل‌صباحی، موزیک: معین رضایی‌راد، گریم: کیانوش حاجی‌زاده، مدیر تولید و برنامه‌ریز: دیاکو خاکی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، جلوه‌های ویژه بصری: نیما شاعری، دستیار اول کارگردان: نازنین نوروزیان، دستیار دوم کارگردان: کیان‌مهر احمدی، منشی صحنه: شیرین صبور، عکاس: مرتضی عباسی‌صادق، فیلم‌بردار پشت صحنه: رعنا صفی‌یاری، طراح پوستر: حمیدرضا احمدی، ساخت تیزر: نیما شاعری، تهیه کننده: حمیدرضا و حامد احمدی، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار