رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

جدیدترین قسمت برنامه «خط سوم» با محوریت «مدیریت بدن» چهار‌شنبه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه در جدیدترین قسمت خود که «زیبایی علیه جامعه » نام دارد، میزبان دکتر حمید دهقانیان (پژوهشگر) خواهد بود؛ تا همراه سحر دانشور در گفتگویی ساختارمند به بررسی […]

جدیدترین قسمت برنامه «خط سوم» با محوریت «مدیریت بدن» چهار‌شنبه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه در جدیدترین قسمت خود که «زیبایی علیه جامعه » نام دارد، میزبان دکتر حمید دهقانیان (پژوهشگر) خواهد بود؛ تا همراه سحر دانشور در گفتگویی ساختارمند به بررسی چگونگی عملکرد اقتصاد و سیاست در کالبد صنعت زیبایی بپردازند.گفتنی است ارزش بازار صنعت زیبایی در سال ۲۰۲۲ حدود ۴۳۰ میلیارد دلار برآورد شده است. صنعت مزبور در میان بحران‌های اقتصادی جهان در تمامی بخش‌‌‌ها در مسیر صعودی قرار دارد. صنعتی که پیشرفتش را مدیون تبلیغات گسترده و القای اندیشه خودزشت پنداری به دیگران است.

«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدیزدان ملک‌آبادی و سردبیری و اجرای سحر دانشور است که جدیدترین قسمت آن، چهارشنبه ۲۰ دی حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد، و بازپخش آن روز بعد حوالی ساعت ۱۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار