رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

مستند روایی – تحلیلی” منهای ۷۵″ با محوریت مبارزه مردم فلسطین در جنگ غزه جمعه ۴ اسفندماه ساعت ۲۲:۳۰ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند که به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین توسط  رژیم صهیونیستی می پردازد، به مدت ۲۵ […]

مستند روایی – تحلیلی” منهای ۷۵″ با محوریت مبارزه مردم فلسطین در جنگ غزه جمعه ۴ اسفندماه ساعت ۲۲:۳۰ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند که به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین توسط  رژیم صهیونیستی می پردازد، به مدت ۲۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.مستند منهای ۷۵ روایت کامل عملیات تاریخی طوفان الاقصی و شکست مفتضحانه صهیونیست ها به روایت تصاویر از جنگ غزه است.
همچنین در این مستند به سکوت نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل، جامعه بین الملل، اتحادیه عرب …  اشاره شده و اهداف اسرائیل از جنگ در غزه تشریح و تبیین می شود.
ارتش رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر (۱۵مهر) و همزمان با آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی، به شکل جنون‌آمیز و بی رحمانه در حال بمباران منطقه غزه و کشتار مردم بی دفاع است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار