رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «محمد زنوزی راد» (متخصص کودکان و متخصص علوم اعصاب تکاملی) چهارشنبه ۱۶ اسفند حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به […]

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «محمد زنوزی راد» (متخصص کودکان و متخصص علوم اعصاب تکاملی) چهارشنبه ۱۶ اسفند حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به بارداری است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «محمد زنوزی راد» (متخصص کودکان و متخصص علوم اعصاب تکاملی)  در خصوص موضوع «نوزاد نارس» گفتگو می‌کند.برخی از نوزادان هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پیش از زمانی‌ که باید متولد شوند، به دنیا می‌ آیند. این نوزادان به دلیل این که دوران جنینی چهل هفته‌ ای کامل را طی نکرده‌ اند، احتمالا در برخی از اندام‌ ها رشد کاملی نداشته و هنگام تولد، وزن بسیار پایین و مشکلات تنفسی دارند. به طور کلی نوزادانی که قبل از هفته ۳۷ بارداری به متولد
می‌شوند « نوزاد نارس» هستند. از آنجا که نوزادان نارس کم وزن هستند، بیشتر با زردی و مشکلات حاصل از آن دست و پنجه نرم خواهند کرد. برنامه «ماه ترین» امروز با حضور دکتر زنوزی راد به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می دهد.

گفتنیست امروز ۱۶ اسفند ماه آخرین برنامه «ماه ترین» در سال جاری خواهد بود؛ این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای محیا اسناوندی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار