رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

به گزارش سینماخانه؛ از پوسترهای تک پرسوناژ فیلم سینمایی «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق که به معرفی آیین‌ باستانی نوروز می‌پردازد؛ رونمایی شد. علی نصیریان در نقش «عمو نوروز» و شبنم مقدمی در نقش «ننه سرما» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌پور، علی آرا، طاها شادی‌فر، […]

به گزارش سینماخانه؛ از پوسترهای تک پرسوناژ فیلم سینمایی «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق که به معرفی آیین‌ باستانی نوروز می‌پردازد؛ رونمایی شد.

علی نصیریان در نقش «عمو نوروز» و شبنم مقدمی در نقش «ننه سرما» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌پور، علی آرا، طاها شادی‌فر، سحر حسینی و علی بوراک سیلان نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «نوروز در راه است ولی اهریمن در کمین است.»

«نوروز» با بهره گرفتن از داستان «بعد از زمستان در آبادی ما» نوشته سیاوش کسرایی به ماجرای تلاش عمو نوروز برای آوردن بهار و رفتن هر ساله عمو نوروز به قله قاف برای آزاد کردن چلچله و آمدن بهار می‌پردازد اما ننه سرما در حال به خواب رفتن است و به واسطه حادثه‌ای که برای عمو نوروز اتفاق می‌افتد این وظیفه بر دوش پسری به نام «نامی» افتاده است.

سایر عوامل عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی جناب، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: مهدی چراغی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: منصور شهبازی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های بصری: امیر ولی خانی، تدوین: کاوه ایمانی، موسیقی: بهمن دهقانیار و عکاس: سمیرا بخشی.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار