رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

با پایان فصل اول سریال «دفتر یادداشت» برخی مخاطبان خواستار تولید فصل دوم آن شدند، کیارش اسدی زاده کارگردان سریال در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت تولید فصل جدید توضیحاتی ارائه داده است. کیارش اسدی زاده در گفت وگویی که به تازگی با سایت خبری «فیلم‌ نت» انجام داده درباره تولید فصل دوم سریال «دفتریادداشت» […]

با پایان فصل اول سریال «دفتر یادداشت» برخی مخاطبان خواستار تولید فصل دوم آن شدند، کیارش اسدی زاده کارگردان سریال در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت تولید فصل جدید توضیحاتی ارائه داده است.
کیارش اسدی زاده در گفت وگویی که به تازگی با سایت خبری «فیلم‌ نت» انجام داده درباره تولید فصل دوم سریال «دفتریادداشت» گفته است :«من خوشحالم که سریال به سمتی رفته که برخی دلشان می‌خواهد این سریال فصل دوم داشته باشد. واقعیت این است که در همه جای دنیا کمپانی تولیدکننده است که باید نیاز تولید فصل دوم اثر را احساس کند و چنین پیشنهادی به تیم تولید کننده بدهد. واقعیت این است که تا امروز چنین موضوعی مطرح نشده است اما من و تهیه‌کننده و نویسنده این احتمال را می‌دادیم که ممکن است «دفتر یادداشت» سریال موفقی شود و این ایده می‌تواند وجود داشته باشد.»
او در ادامه، حرف‌های خود را اینچنین ادامه داده و عنوان کرده :«در نسخه‌ای که از سریال قبل از تولید بازنویسی کردیم کاشت‌های فصل دوم را گذاشتیم و در جلسات طولانی به این موضوع فکر کردیم که قصه فصل دوم باید چه قصه‌ای باشد. در واقع نمی‌خواستیم وقتی چنین درخواستی از ما می‌شد به موضوع فکر کنیم و به همین دلیل در حین نگارش فصل اول این موضوع را در ذهن داشتیم.»
اسدی زاده در پایان با اشاره به اینکه آمادگی ساخت فصل دوم وجود دارد، حرف‌هایش در این زمینه را اینطور جمع بندی کرده و گفته: «در فیلمنامه نیز کاشت‌های لازم برای فصل دوم گذاشته شده و مخاطب قطعاً آن کاشت‌ها را دیده‌است و حتی قبل از شروع فیلمبرداری فصل اول کلیت طرح فصل دوم در ذهن این مثلث فکری اصلی قصه شکل گرفته است. با این حال در حال حاضر پلتفرم تصمیمی برای این موضوع نگرفته و من نمی‌توانم به طور قطعی بگویم که این سریال فصل دومی دارد یا خیر. در مجموع باید گفت «دفتر یادداشت» برای من آنقدر قابل احترام است که برایم مهم است هر چیزی که به صلاح این سریال است اتفاق بیفتد.»

منبع: فیلم ‌نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار