همزمان با ادامه اکران‌های «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تیزر اقتباسی این فیلم سینمایی منتشر شد.

در این تیزر اقتباسی، بازیگران فیلم از جمله تورج الوند، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی و علیرضا استادی قسمت‌هایی از کتاب آپاراتچی را که مرتبط با نقش‌شان در فیلم است خوانش می‌کنند.

فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و فیلم‌نامه حسین تراب‌نژاد که هم‌اکنون بر پرده سینماست، از کتابی با همین نام، نوشته روح‌الله رشیدی اقتباس شده است.

فروش این فیلم در سینماها و شهرهای بدون سینما تاکنون ۶ میلیارد بوده و نزدیک به ۱۲۰ هزار مخاطب «آپاراتچی» را برای تماشا انتخاب کرده‌اند. از این میان، نیم میلیارد فروش و ۲۰ هزار مخاطب، مربوط به اکران‌های سیار فیلم است.

جهت تماشای قسمت‌های مختلف این تیزر اقتباسی می‌توانید هشتگ #فیلم_کتاب_آپاراتچی را در صفحات مجازی فیلم به نشانی @aparatchi_movie جستجو کنید.

عموم مخاطبان می‌توانند این فیلم را در شهرهای بدون سینما و در مکان‌هایی مانند مسجد، مدرسه، دانشگاه، ادارات و … نمایش دهند. جهت نمایش این فیلم در مناطق بدون سینما می‌توانید به نشانی ekranmardomi.ir مراجعه با با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.