- شنبه 16 فروردین 1404 - 14:18
- کد خبر : 167400
- رادیو و تلویزیون

استاندار تهران در اولین قسمت از برنامه «تهران ۲۰» در سال ۱۴۰۴ مهمان شبکه تهران و برنامه تهران ۲۰ خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، مجتبی احمدی، تهیه کننده برنامه «تهران ۲۰» گفت: با توجه به اقدامات استانداری در روزهای پایانی سال گذشته و سفر های استانی ریاست جمهوری […]
استاندار تهران در اولین قسمت از برنامه «تهران ۲۰» در سال ۱۴۰۴ مهمان شبکه تهران و برنامه تهران ۲۰ خواهد شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، مجتبی احمدی، تهیه کننده برنامه «تهران ۲۰» گفت: با توجه به اقدامات استانداری در روزهای پایانی سال گذشته و سفر های استانی ریاست جمهوری به شهرستان های مختلف این استان؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران در اولین قسمت از برنامه «تهران ۲۰» در سال جدید مهمان این برنامه خواهد شد تا اهداف و رویکرد های رئیس جمهور از سفر های استانی را بررسی کند.همچنین وی ادامه داد: در این برنامه تصمیم داریم به اقدامات استانداری در سال ۱۴۰۳ و برنامه های استانداری در سال۱۴۰۴ در حوزه های مختلف از جمله ساماندهی اتباع، توزیع عادلانه امکانات در شهر های مختلف استان و… بپردازیم.
در این قسمت از برنامه قرار است اقدامات اقتصادی استانداری را با توجه به شعار سال مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.
برنامه «تهران ۲۰» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی مروی و راحله امینیان به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی حوالی ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تهران میرود.
در این قسمت از برنامه قرار است اقدامات اقتصادی استانداری را با توجه به شعار سال مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.
برنامه «تهران ۲۰» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی مروی و راحله امینیان به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی حوالی ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تهران میرود.
نظرات