رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

روستا تی وی، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور افتتاح شد شبکه تلویزیونی روستا تی وی که در راستای شعار سال افتتاح شد، سعی دارد تا با نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم روستاییان و با محوریت «فرهنگ روستا»  به تولید برنامه‌ها و محتوای جذاب بپردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌ عمومی […]

روستا تی وی، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور افتتاح شد

شبکه تلویزیونی روستا تی وی که در راستای شعار سال افتتاح شد، سعی دارد تا با نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم روستاییان و با محوریت «فرهنگ روستا»  به تولید برنامه‌ها و محتوای جذاب بپردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌ عمومی روستا تی‌وی، این شبکه تلویزیونی که  به تازگی راه اندازی شده در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و … به تصویر در آورد.

در اساس‌نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی؛ ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت «فرهنگ روستا» ، «آموزش» ، «اقتصاد روستا» و «سبک زندگی» و … تعریف شده است.

گسترش فناوری های نوین در عرصه کسب و کارهای روستایی و اقتصاد پایدار، نمایش ظرفیت هایی اقتصادی، اجتماعی و … موجود در روستاها، طراحی یک سیستم تلویزیون اینترنتی برای روستاها و تجمیع محتوا پراکنده تولید شده با موضوع روستا در فضای مجازی از دیگر اهداف این شبکه تلویزیونی به شمار می رود

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی  شبکه اینترنتی روستا TV است.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در راستای شعار “رونق و جهش تولید” و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر نظر پارک علم و فناوری و مرکز رشد و با مجوز رسمی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر راه‌اندازی و اجرا شد و قرار است که افتتاح رسمی این شبکه ۲۳ مهرماه آغاز شود..

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار