رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برخی از بازیگران فیلم «قاتلان ماه کامل» از پایان ۵ ماه فیلمبرداری این فیلم خبر دادند. به نقل از خبرگزاری اکلاهاما، برخی از بازیگران فیلمِ پیش روی مارتین اسکورسیزی از پایان فیلمبرداری فیلم جدید این کارگردان با نام «قاتلان ماه کامل» خبر دادند. پت هیلی یکی از بازیگران این فیلم است که در روزهای گذشته […]

برخی از بازیگران فیلم «قاتلان ماه کامل» از پایان ۵ ماه فیلمبرداری این فیلم خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری اکلاهاما، برخی از بازیگران فیلمِ پیش روی مارتین اسکورسیزی از پایان فیلمبرداری فیلم جدید این کارگردان با نام «قاتلان ماه کامل» خبر دادند.

پت هیلی یکی از بازیگران این فیلم است که در روزهای گذشته با قرار دادن یک پست اینستاگرامی از پایان ۵ ماه فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» خبر داد. هیلی نوشت: ۵ ماه فیلمبرداری در روستایی در اکلاهاما بدون هیچ پشیمانی. سپاس ابدی از استاد مارتین اسکورسیزی.

مایکل ابوت یکی دیگر از بازیگران این پروژه نیز در یک پست اینستاگرامی نوشت: ۵ ماه زندگی در روستایی در اکلاهاما، فیلمبرداری برای من به پایان رسید. بسیار افتخار می کنم که بخشی از این ماجراجویی بودم.

ابوت همچنین از تمام بازیگران و عوامل فیلم برای تلاش خستگی ناپذیرشان در ساختن فیلم آن هم در دوران همه گیری کرونا تشکر کرد.

«قاتلان ماه کامل» براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام به تهیه کنندگی کمپانی اپل ساخته می شود. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیر زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند. در آن زمان اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست، به دست گرفت و سرانجام به نتیجه رساند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار