رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • یکشنبه 22 خرداد 1401 - 14:17
  • کد خبر : 99111
  • هنر
  • چاپ خبر : استاد بهنام نظری بعنوان رهبر ارکستر در نمایش ساحل پولاد

استاد بهنام نظری موسیقی دان در مصاحبه ای به وضعیت موسیقی در ایران پرداخت و افزود: کمبود بستر آموزشی مناسب، ممیزی های سخت گیرانه، کمبود منابع مالی برای بسط و گسترش دادن فعالیت ها ی اجرایی و آموزشی و..‌. از چالش های این عرصه می باشد اما حمایت های هنردوستان، حامیان و مسئولان ذیربط همیشه […]

استاد بهنام نظری موسیقی دان در مصاحبه ای به وضعیت موسیقی در ایران پرداخت و افزود: کمبود بستر آموزشی مناسب، ممیزی های سخت گیرانه، کمبود منابع مالی برای بسط و گسترش دادن فعالیت ها ی اجرایی و آموزشی و..‌. از چالش های این عرصه می باشد اما حمایت های هنردوستان، حامیان و مسئولان ذیربط همیشه یاری دهنده فعالان این عرصه بوده و ما امیدوار  به یاری و مساعدت های بیشترهستیم.

بهنام نظری متولد ۱۳۵۶ فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران. از سال ۱۳۷۳ وارد عرصه موسیقی گردید. وی از محضر اساتیدی همچون اسدالله ملک، همایون خرم، شاملو کاربند ، رضا ضیایی، سیاوش ظهیر الدینی ،ابراهیم لطفی در خصوص نوازندگی ویلن بهره برده و کماکان در محضر استاد ابراهیم لطفی به یادگیری مشغول می پردازد.

نظری در زمینه آهنگسازی، هارمونی و ارکستراسیون اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی ، شهرام توکلی، علی اکبر قربانی، محمد رضا تفضلی داشته و دوره هایی رابرای رهبری با اساتیدی همچون کریستین شولتز واسرائیلیان گذارنیده  است.

وی در کارنامه هنری خود همکاری با ارکستر ملی و سمفونیک، همکاری با انجمن شعر و ادب ایران به مدت هفت سال، همکاری با گروه های همایون، نغمه پردازان، بادبادک، و  عشاق  و در نمایش ساحل پولاد رهبری ارکستر را دارد.

وی از برنامه های آتی خود گفت و افزود: مثل گذشته فعالیت در حیطه آموزش موسیقی و تولید آلبوم موسیقی ارکسترال در آینده همچون قبل ادامه خواهم داد.

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار