رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
نمایش سخت است و چون سخت است زیباست

برگزاری کارگاه بازیگری در فرهنگسرای استاد شهریار

به گزارش سینماخانه؛ کارگاه بازیگری بداهه پردازی “پرویز برید”؛ روز جمعه مورخ ۲۲ بهمن ماه ۹۵ از ساعت ۱۳ الی ۱۹ با حضور بیش از ۵۰ هنرجو و مشتاق عرصه نمایش در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار گردید. پرویز برید مدرس دانشگاه ولفگانگ گوته ی آلمان با سابقه ای درخشان در عرصه ی نمایش با همکاری انجمن […]

به گزارش سینماخانه؛ کارگاه بازیگری بداهه پردازی “پرویز برید”؛ روز جمعه مورخ ۲۲ بهمن ماه ۹۵ از ساعت ۱۳ الی ۱۹ با حضور بیش از ۵۰ هنرجو و مشتاق عرصه نمایش در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار گردید.

پرویز برید مدرس دانشگاه ولفگانگ گوته ی آلمان با سابقه ای درخشان در عرصه ی نمایش با همکاری انجمن هنرهای نمایشی تهران و به همت انجمن نمایش شهریار در ساعاتی محدود درس هایی ارزنده در حوزه ی نمایش به مشتاقان این حوزه عرضه نمودند. کارگاه با تمرین های بدن و بیان آغاز و در ادامه درس هایی در مورد بازیگری و بداهه پردازی ارائه شد.

در این کارگاه به هنرجویان این فرصت داده شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمرین هایی را آماده و بر روی صحنه اجرا نمایند و در ادامه با راهنمایی مدرس کارگاه و همچنین دیگر هنرجویان، نقاط قوت و ضعف نمایش ها مورد بررسی قرار گرفت .

در این دوره آموزشی ۶ ساعته، این فرصت برای هنرجویان فراهم شد تا علاوه بر شناخت هر چه بهتر نقاط قوت و ضعف خود ؛ بتوانند تجاربی را کسب کنند تا در  کارهای آینده خود پخته تر و با دقت بیشتری عمل کنند.
در پایان این کارگاه ، ابراهیم رهگذر رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شهریار ضمن تشکر از هنرمندانی چون مرتضی تقی زاده و گروهشان؛ شرکت کنندگان در این کارگاه را به فعالیت هر چه بیشتر و قویتر در عرصه هنرهای نمایشی تشویق نموده اند.

سینماخانه/خبرنگار:  پریسا محسنی – عکاس: معصومه احدی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار